مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

نشانه‌های خراب شدن موتور یخچال


یک کدام از موثرترین مواقعی که در هنگام خرید فریزر به آن اعتنا می گردد،  نمایندگی یخچال پارس در مشهد اقتدار موتور یا این که کمپرسور سردخانه میباشد. اعتنا به‌این نکته حائض اهمیت، تاثیر متعددی در گزینش ما دارااست. یکی چیزهایی که در ارتقاء یا این که کاهش بها یخچال فریزر تاثیر دارااست نوع موتور به فعالیت رفته در یخچال فریزر میباشد.
یکی موثرترین مواقعی که در هنگام خرید یخچال به آن دقت میشود، اقتدار موتور یا این که کمپرسور یخچال فریزر میباشد. اعتنا به‌این نکته حائض اهمیت، تاثیر متعددی در گزینش ما داراست. یکی‌از چیزهایی که در ارتقا یا این که کاهش بها سردخانه تاثیر دارااست نوع موتور به فعالیت رفته در سردخانه میباشد.

کمپرسور یا این که موتور فریزر از قطعاتی مانند میلنگ، سوپاپ، پیستون، گاز خنک‌کننده و غیره تشکیل‌شده میباشد. ایراد در تلاش یک کدام از قطعات موجب نقص فنی موتور گردیده و در حالتی‌که که موتور فریزر بسوزد، ممکن میباشد همگی قطعات سوخته و از عمل بیفتند که در‌این حالت رویکرد حلی جز ردوبدل موتور نیست.

با ما یار باشید تا یک سری آیتم از آرم‌های فساد موتور یخچال را تحلیل کنیم.

کمپرسور وظیفه‌ی سوز‌و‌سرما‌زایی در فریزر را بر عهده داراست و سبب ساز ماندگاری بهتر موادغذایی می شود. اشتباهات متعددی ممکن میباشد برای سردخانه ساخت و ساز خواهد شد البته تک تک خطاها را نمیشود به عملکرد موتور ربط بخشید. بایستی کل موردها را به نیکی نظارت کرد تا دستگاه به خیر عیب‌یابی گردد.

یکسره عمل کردن یخچال

یکسره عمل کردن یخچال میتواند به جهت فساد ترموستات و کمپرسور باشد. وقتی که با این قضیه روبرو شدیم، نخستین بایستی ترموستات یخچال گزینه آنالیز قرار بگیرد، در برخی از مواقع ترموستات به طور کامل تندرست میباشد، البته کمپرسور یخچال وخیم گردیده و در هنگام فساد جریان آن بیشتراز حد مشخص میباشد که در‌این‌صورت ترموستات توان انقطاع جریان بیشتراز اندازه را نداشته و بایستی ردوبدل گردد تا جریان به وضعیت نرمال خویش برگردد.

نبود سوز و سرما در فریزر

در شرایطی‌که فهمیدید که یخچال شما موادغذایی را به نیکی سرد نمی‌نماید مطلقا مواقعی مثل فساد موفقیت در دست گرفتن دما، یخ زدن کلی آواپراتور، نقص فنی خازن، نقص فنی موتور حرفه یا این که رشته کندانسور را تحلیل فرمایید.

فساد موفقیت در اختیار گرفتن دمای یخچال

در شرایطی‌که خلل عدم سرد شدن سردخانه مرتبط با پیروزی در دست گرفتن دما باشد، سیستم خنک کننده فریزر نمی‌چرخد و نیاز به ارزیابی داراست. اغلب این نقص‌ با بده بستان موفقیت در دست گرفتن دما حل میگردد.

نقص فنی حرفه کندانسور

کندانسور و تلاش آن نقش مهمی در خنک کردن یخچال فریزر دارااست. در‌حالتی که دمای باطن سردخانه از سرمای کافی برخوردار نباشد می بایست کوشش رشته کندانسور را آنالیز نمایید. حرفه کندانسور از پره‌هایی ساخته شده که در‌حالتی که این پره‌ها شکسته شوند و یا این که در چرخش آنان نقصی ساخت گردد، سبب ساز این حادثه می‌گردد. با نظارت و عیب‌یابی به موقع میشود از بروز اینگونه مشکلاتی پرهیز کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد