مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

انواع یخچال‌ ها و نکاتی که هنگام خرید یخچال باید در نظر بگیری


مهم ترین گام قبل از هر خرید، شناسایی بی نقص وسیله‌‌ی متبوع میباشد. با دقت به گستردگی و تنوع گونه های یخچال فریزر‌ ها   نمایندگی یخچال پارس در مشهد  و ارزش‌های متعدد هرمورد، نظارت آنها فعالیت عاقلانه‌ای میباشد. درین نوشته‌علمی کوشش ما آن میباشد که گونه های گوناگون فریزر را شرح داده و به محاسبه نکاتی که می بایست هنگام خرید سردخانه، به آنان دقت داشته باشید، می پردازیم. با ما هم پا باشید.



اشکال یخچال فریزر ‌ها
گستردگی گونه های یخچال فریزر‌ ها سبب ساز گردیده تا تقسیم‌بندی‌های متفاوتی برای آنان وجود داشته باشد. تنوع طرح و حتی محل قرار به چنگ آوردن فریز و بخش اعظمی نکات دیگر، در‌این تقسیم‌بندی‌ها مؤثر میباشد. یکی‌از پر اسم و رسم‌ترین این تقسیم بندی‌ها به شرح پایین میباشد:



سردخانه بالا
سبک دارای اسم و رسم و پر استفاده فریزر‌ها که به طور تک‌ستونی میباشد. طرح این فریزر‌ها حدودا یکی‌از بوده و مزیت مهم آن، صرفه‌جویی شایان توجه در انرژی میباشد. وسعت سردخانه در‌این سبک، بسیار گران قدر‌خیس از فریز میباشد.

فریزر بالا
سردخانه بالا



یخچال فریزر زیر
این فریزر‌ها عموما با وسعت بالایی ساخته میشوند. در برخی از آنها سردخانه، بلندمرتبه‌خیس از سردخانه میباشد و در برخی اندازه‌ی یکسانی با یخچال فریزر داراست. همینطور پباده سازی این سردخانه‌ها به سیرتکامل‌ای میباشد که دارنده یک سری کشو با عمق زیاد میباشد.

فریزر‌ سردخانه زیر
سردخانه‌ یخچال تحت

تک درب
این سبک که یک کدام از پرکاربردترین فریزر‌ها در کمپانی‌ها و هتل‌ها میباشد، به جهت کوچکی و عدم اشغال زیاد جا، علاقه مندان متعددی دارااست. با اعتنا به وسعت پاره ای که درین سردخانه‌ها می توانید به کار گیری فرمایید، مورد‌ی قابل قبولی برای خانواده‌ای با جمعیت ذیل می تواند باشد.

سردخانه‌ تک دربیخچال‌ تک درب


دو قلو و ساید بای ساید
یخچال فریزر‌های دوقلو و ساید بای ساید خواستار اکثری نیز دارا هستند و یکی شایسته ترین آیتم‌های هر خانواده‌ای میتوانند باشند. این فریزر‌ها به طور دو قلو ساخته می گردند به گونه ای که یک طرف آنان یخچال فریزر و طرف دیگر آنها سردخانه میباشد. البته تفاوت اصلی سردخانه ساید بای ساید با بقیه اشکال فریزر‌های دو قلو در آن میباشد که می توانید تهیه و تنظیم نمایید که چه معیار از دستگاه، فریزر و یا این که یخچال باشد. ولی این نکته را در لحاظ بگیرید که مساحت قابل قبولی از آشپزخانه را برای این سردخانه‌ها می بایست انتخاب فرمایید.

فریزر دوقلو
یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر ساید بای ساید
سردخانه ساید بای ساید

درب فرانسوی
سردخانه‌های درب فرانسوی، مخلوط یخچال فریزر ساید بای ساید با فریزر تحت میباشد. درین سبک فریزر‌ها، سردخانه و سردخانه، به طور بالا و تحت قرار میگیرند به گونه ای که درب فریزر به دو نصیب تقسیم می‌گردد. این سردخانه‌ها، یکی‌از حجیم‌ترین و جادارترین سردخانه‌ها میباشند که می توانید برای مراقبت مواد غذایی در وسعت بسیار، بر روی آنها اکانت نمایید.



یخچال فریزر‌ درب فرانسوی
فریزر‌ درب فرانسوی



اعتنا به موارد ذیل در هنگام خرید یخچال فریزر
برچسب انرژی
کلاً همه سردخانه‌ها تحت عنوان وسایل پرمصرفی شناخته می شوند ولی با اعتنا به پیشرفت‌هایی که راجع‌به عایق‌بندی و کمپرسور‌ها انجام شده، یخچال فریزر‌های نو، مصرف انرژی ذیل‌تری نسبت به سبک‌های کهن دارا‌هستند که همه این موردها با دقت به برچسب انرژی انتخاب خواهند شد.



استایل پباده سازی
با اعتنا به گونه های سبک‌هایی که تا کنون در امر سردخانه بیان کردیم، بایستی بتوانید گزینش نمایید که کدام نوع را می‌پسندید و نیازهای شما‌را نیز قادر است جواب دهد. آیا پیرو یک فریزر با وسعت زیاد سردخانه میباشید یا این که یک یخچال فریزر تک درب برای شما کافی میباشد؟



تجهیزات
مدام تجهیزات یخچال فریزر را محاسبه کنید. از مجاورت، قفسه‌ها و کشوها را چک و به خصوصیت‌های قابل تهیه و تنظیم بودن آن ها اعتنا نمائید. طیف دمایی که سردخانه قادر است به شما ارائه بدهد و همینطور، راندمان انرژی سردخانه، تمامی از امکاناتی میباشد که می بایست در هنگام خرید، از آن ها با خبر باشید.



گنجایش
اندازه‌ی آشپزخانه و همینطور عادات غذایی شما، عواملی انتخاب کننده در گزینش گنجایش سردخانه میباشد. بعضا از یخچال فریزر‌ها را می‌اقتدار به طور توکار پباده سازی نمود و در مساحت اتاق، صرفه‌جویی کرد. به هر حالا شما می بایست طول، پهنا و عمق را در لحاظ گرفته و با دقت به بعد ها آشپزخانه‌ی خویش، سردخانه متبوع را تنظیم فرمایید.



طرح بیرونی
بعد از انتخاب همگی خصوصیت‌هایی که گفته شد، به‌دنبال نظارت طرح بیرونی یخچال فریزر خویش باشید. دوستداشتنی‌ترین آیتم‌ها، سردخانه‌هایی میباشند که از فولاد ضد زنگ درست شده‌اند. بعضی دارنده درب‌های شیشه‌ای می‌باشند و برخی دیگر از رنگ‌های متنوعی تشکیل‌شده‌اند که تعیین آنان به چیدمان آشپزخانه بستگی خواهد داشت.



صحبت پایان
مطالبی که پیرامون گونه های فریزر‌ و خصوصیت‌هایی که درین نوشته ی علمی به آن ها اشاره شد می توانند تحت عنوان یک راهنما در زمان خرید فریزر برای شما کار نمایند؛ ولی یادتان نرود که مبلغی که میخواهید برای خرید سردخانه هزینه کنید نیز تحت عنوان یک فاکتور شناخته می گردد. به هر درحال حاضر امید داریم با مطالعه‌ی این نوشته‌ی‌علمی و شناسایی نکاتی که می بایست در هنگام خرید فریزر، به آنان اعتنا فرمائید، شایسته ترین مورد را تعیین نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد