مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

آبریزی یخچال و دلایل عمده آن


هر تعدادی که اسباب و اثاث خانگی عمل های ما‌را سهل وآسان خیس کرده اند نمایندگی یخچال پارس در مشهد  البته این به آن شکل وجود ندارد که دردسر های خاص خویش را ندارند. برای نگهداری بیشتر از اثاثیه خانگی می بایست بر روی کوچکترین معضلات نیز تمرکز کنیم. شاید این اختلال چنانچه رفع نشود به ایرادات بزرگتر و در غایت فساد فرآورده بیانجامد. در‌این مقاله دارین مارکت قصد داریم راجع به آبریزی سردخانه و عارضه ها به وجود آوردن این ایراد با شما حرف کنیم.

عوارض آبریزی یخچال فریزر چه می باشد؟
شاید شما هم با صحنه هایی مانند چکه کردن و آبریزی سردخانه و یا این که سردخانه خویش رو به رو گردیده باشید. دفعه های نخستین و دوم هم شاید به آن بی ملاحظه بوده باشید. ولی پیشنهاد میکنم این اختلال را دورازشوخی بگیرید. به آسانی میتوانید از فساد و به وجود وارد شدن خطاها بیشتر خودداری نمائید. با ما یاروهمدم باشید تا شمارا با بعضا از عامل ها به وجود آورنده این اشتباهات آشنا کنیم.

می‌خواهم غذاهایم سلامت خیس بماند، چه کنم؟

آبریزی فریزر به باعث مسدود شدن دیفراست و یا این که یخ زدن آن
هنگامی که نصیب دیفراست فریزر یخ میزند و یا این که در لوله های آن گرفتگی ساخت می‌گردد، یخ ها استارت به چکه می نمایند. کاری که موردنیاز میباشد اجرا دهید این میباشد که بخش خروجی و محیط خروجی را چک کرده و آن را منزه فرمائید. در صورتی‌که یخزدگی مشاهده کردید میتوانید با آب گرم آن را ذوب فرمایید.

قسمت ورود آب به سردخانه
برای تامین آب مخزن فریزر، سوپاپ ورودی آب گشوده می‌شود. در صورتی‌که که شیر ورودی آب سوراخ خورده باشید و با بست ها و اتصالات آن وا رفته باشد، بدون‌شک با اختلال آبریزی سردخانه رو به رو می‌شوید. سفارش میکنم همگی اتصالات و بخش های ورودی را به خیر نظارت نمایید و در شکل خلل و وا رفته بودن آن را صحیح فرمائید.

آبریزی سردخانه و اتصالات مخزن آب
یکی از دیگر از روش های حل نقص‌ آبریزی فریزر این میباشد که مخزن آب فریزر را ظریف آنالیز نمایید شاید در آن جا نشتی های ریزی وجود داشته که نتوانید با دیده آن را ملاحظه کنید. هیمن نشتی و یا این که رخنه‌ خوردگی ریز برای سردخانه شما خلل تولید می نماید. در صورتی سوراخ و یا این که نشتی در مخزن پیدا کردید، بلافاصله آن را عوض فرمایید چون چسب کردن آن نقص‌ را رفع نمی نماید بلکه بیشتر سبب نشتی می‌گردد.

محیط غربال ها
غربال ها قسمت دیگری میباشند که در شکل مشاهده آبریزی سردخانه می بایست گزینه نظارت قرار بگیرد. سوراخ خوردگی درین نصیب سبب ساز نشتی آب میشود. شایسته ترین عمل بده بستان آن میباشد.

آبریزی فریزر و غربال آب و سَری آن
این قابلیت و امکان وجود دارااست که سَری آب رخنه‌ خورده باشد. یا این که حتی ممکن میباشد نصیب پلمپ آن پاره گردیده باشد. می بایست این بخش را چک فرمائید و در صورتی شکاف خوردگی را مشاهده کردید آن را جایگزین نمائید.

فیتلر آب
یکی‌از متداول ترین علل آبریزی یخچال فریزر غربال آب میباشد. ممکن میباشد این قسمت به صحت در محیط نصب نشده باشد. در شرایطی‌که غربال به نیکی در مکان خویش قرار نگرفته باشد آب از غربال نشت خواهد کرد. برای رفع این خلل فیلار را برداشته و مجدد نصب نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد