مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

چرا موتور یخچال زیاد کار میکند


همان گونه که میدانید کارایی صحیح و درست سردخانه به طوری میباشد  نمایندگی یخچال پارس در مشهد  که پس از یکسری ساعت کار طی فرآیندی که به آن خود کار کردن گفته میگردد در طی یک شبانه روز سوای عمل باقیمانده و استراحت نماید ولی در شرایطی‌که سردخانه غیر از این وضعیت عمل نماید بایستی به روش عمل کردن آن مشکوک گردید و در ادامه انگیزه این ایراد باشید. در‌صورتی‌که تاکنون از خویش پرسش نموده اید که چرا موتور یخچال فریزر زیاد فعالیت میکند به احتمال زیاد با این اختلال مواجه گردیده اید پس با کاردون همپا گردید.


چرا موتور فریزر زیاد فعالیت میکند
در صورتی اخیرا سردخانه خریده اید و برای نصب آن مبادرت نموده اید چهت نیل به دمای متعادل و مطلوب تا 24 ساعت به فریزر مجال دهید درین وضعیت سردخانه فارغ از استراحت و بی وقفه فعالیت می نماید و این زمینه طبیعی میباشد ولی بعداز 24 ساعت می بایست فریزر خود کار نماید در‌حالتی که این واقعه صورت ندهد می بایست به‌دنبال برطرف کردن این ایراد باشید. موردنیاز میباشد بدانید برهه زمانی فرصت اتوماتیک کردن سردخانه در سبک ها و برندهای متعدد گوناگون میباشد و این مجال براساس زمان فرصت کارکرد سردخانه معقول شود.

همانطور که می‌دانید در وضعیت معمولی سردخانه دربین 35 الی 85 درصد در دمای نرمال در هم اکنون عمل میباشد ولی در‌حالتی که سردخانه شما دوران متعددی میباشد که در‌این وضعیت قرار ندارد و بیشتر از شرایط نرمال فعالیت دارد بایستی در پی دلیلی برایبرطرف کردن این نقص‌ باشید. بعضی وقت ها ممکن میباشد زیاد عمل کردن موتور یخچال فریزر به جهت نشتی گاز و نادر بودن سرمای فریزر باشد در‌این مورد ها سفارش می شود از یک کارشناس در قضیه تعمیرات فریزر و یخچال یاری بخواهید.


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از صدای زیاد موتور یخچال فریزر و یا این که از داغ شدن بیش تر از حد آن نگران گردید بایستی بگوییم فساد یکی قطعات میتواند انگیزه مهم بروز این خلل باشد که درصورتی که به موقع برای برطرف کردن این خلل مبادرت نکنید ممکن میباشد به موتور یا این که کمپرسور فریزر  جراحت دورازشوخی وارد گردد و نتواند به خیر و خوبی خود کار نماید.

بیشتر بدانید : آزمایش تندرست بودن موتور سردخانه

یخچال فریزر چه گونه خود کار می نماید ؟
شاید برای شما هم جذاب باشد که از همت فریزر در موقعیت خودکار بدانید ترموستات دستگاهی میباشد که عملیات اتوماتیک کردن سردخانه را برعهده داراست این دستگاه دمای سردخانه را تهیه و تنظیم و اثبات نگه داشته و به موتور یا این که کمپرسور سردخانه امر انقطاع و وصل شدن را صادر می نماید. در شرایطی‌که دمای سردخانه را روی 5 رتبه سانتی گراد تهیه و تنظیم فرمائید ترموستات چهت نیل به دمای 5 به موتور شیوه نامه کردن میدهد بعداز وصال بدین دما ترموستات به متور فریزر امر انقطاع شدن را صادر می نماید و دمای یخچال فریزر را بر روی 5 مرتبه اثبات نگه می‌دارد. درین وضعیت عملیات اتوماتیک کردن فیس می‌دهد.


البته در صورتیکه سازه به هر برهان یخچال فریزر شما توانا به اعمال این پروسه نباشد و موتور سردخانه زیاد عمل نماید گفته می گردد فریزر خود کار نمی نماید و یا این که به اصطلاح یکسره عمل می نماید که برهان اساسی بروز این نقص‌ ساخت و ساز ایراد در کوشش ترموستات میباشد. گه گاه ممکن میباشد انگیزه خود کار نکردن و یا این که زیاد عمل کردن موتور یخچال فریزر بسیار بی آلایش باشد که در‌این حالت خودتان هم می‌توانید اختلال را برطرف نمائید.

در حالتی که فریزر شما در معرض نوروفروغ بی واسطه آفتاب قرار گرفته میباشد سفارش میکنیم برای این ایراد رویکرد راهکار ای بیابید چون یکی عارضه ها زیاد عمل کردن موتور یخچال فریزر همین زمینه میباشد در‌حالتی که درب سردخانه را بیشتراز حد گشوده و بسته می‌کنید حالت را برای زیاد عمل کردن موتور مهیا میکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد