مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

نحوه تنظیم درجه یخچال


یکی‌از سوالاتی که کاردون را برای تشکیل داد ویدیو روش تهیه و تنظیم رتبه فریزر تشویق نموده این میباشد نمایندگی یخچال پارس در مشهد  که جایگاه سردخانه روی یک سری باشد شاید این پرسش ذهنیت شما را هم مشغول نموده است و برای جواب آن بارها در وبسایت های متعدد کاوش نموده اید. سوای نوع مارک سردخانه موردنیاز میباشد در رابطه پیکربندی دمایی یخچال فریزر بیشتر بدانید. همگی ما میدانیم که همت کلیه فریزر ها یکسان میباشد ولی نکته دارای اهمیت پیکربندی دمایی یخچال فریزر هاست که براساس استانداردها گزینش می گردد بدین ترتیب کافی میباشد بدانید چه نوع دمایی برای یخچال فریزر مطلوب میباشد.

یادگرفتن طرز تهیه مرتبه سردخانه
برای جلوگری از حاد شدن موتور فریزر و تحمل فشار بیشتر به مراد خنک سازی گوشه و کنار داخلی سردخانه ما یحتاج میباشد دمای فریزر را در شرایط نرمال و استاندارد تهیه فرمائید. معمولا بعداز خرید سردخانه موسسه ها آفریننده در طول نصب و فعال‌ساز‌ی دستگاه طرز تهیه و تنظیم دمای سردخانه را به مصرف کنندگان یادگرفتن می‌دهند البته در شرایطی که سال هاست از یخچال فریزر خویش به کارگیری می‌کنید و نمی دانید به چه شکل بایستی دمای سردخانه و یخچال فریزر خویش را تهیه فرمایید میتوانید از ویدئوی آموزشی پایین که به وسیله دسته کاردون جمع آوری شد‌ه‌است به کار گیری فرمائید.

بیشتر بدانید : انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه چه می‌باشد

برخی اوقات ممکن میباشد با تغییرات در پیکربندی دمایی یخچال فریزر و قرارگیری دما در ذیل خیس از حد استاندارد سرمای باطن فریزر کم شده و همگی مواد غذایی باطن فریزر فاسد شوند بدین ترتیب می بایست بدانید قراگیری دما در زیر خیس و فراتر از حد استاندارد میتواند به سردخانه جراحت برساند. همان گونه که میدانید دور و بر درون یخچال فریزر به جهت وجود رطوبت میتواند محل قابل قبولی برای رویش باکتری ها باشد ولی هنگامی که پیکربندی دمایی به صحت ایفا نشود. بهتر میباشد برای ارتقاء بازده فریزر و ارتفاع قدمت دستگاه پیشنهاد می‌کنیم مطلقا ویدیو زیر را مشاهده فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد