مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

معایب یخچال درب فرانسوی

کشوهای عمیق‌خیس در سردخانهدر حالتی‌که مواد غذایی یخ زده متعددی ندارید نمایندگی یخچال پارس در مشهد  ولی به عبارتی چندین تایی که میباشند در باکس می‌باشند یا این که متراکم گردیده‌اند، این سردخانه تماماً برای شما مطلوب میباشد. یک مزیت اضافه‌ی دیگر نیز می باشد که قیمت بیان کردن داراست – کشوی سوز و سرما. برخی یخچال فریزر‌های درب فرانسوی صحیح بالای نصیب یخچال فریزر یک کشو دارا هستند که تماماً قابل تهیه و تنظیم میباشد. می‌قدرت دمای این کشو را به شکلی تغییر و تحول اعطا کرد که به نیکی پیاله غذاهای سرد، کیک‌های برگه‌ای یا این که مواد غذایی نصفه‌یخ‌زده قابل انعطاف و کیم را خنک نماید. شایسته ترین مورد برای آن تیم از مواد غذایی میباشد که می بایست از مواد غذایی دیگر سردتر باشند ولی خیر آنقدر که یخ بزنند.
معایب یخچال فریزر درب فرانسویاکنون که مزایا را ارزیابی کردیم، دیگر وقت آن رسیده میباشد که اما با اکراه به معایب آن بپردازیم.
دشواری جا دادن در آشپزخانهدر صورتی آشپزخانه شما فضای مشخصی برای فریزر دارااست و در بین دو کابینت قرار گرفته باشد ممکن میباشد به ایراد بربخورید. کوشش فرمائید یک فیل را در بالا بر جا دهید و نسبتاًً متوجه خواسته و تصویری که کارایی دارم فهم فرمائید می شوید. وقتی که آشپزخانه‌های کوچک را پباده سازی می‌کردند به سردخانه تبارک اندیشه نمی‌کردند. چنانچه قصد ندارید یک کدام از دو تا از کابینت‌ها را دربیاورید، شاید بهتر میباشد درپی مدل دیگری از یخچال فریزر باشید.
تجهیزات بیشتر، انرژی بیشترهر چه تجهیزات سردخانه بیشتر باشد، به انرژی بیشتری برای فعالیت کردن نیاز خواهد داشت. همینطور یخچالی که فضای داخلی بیشتری داشته باشد برای خنک شدن انرژی بیشتری مصرف می‌نماید. البته دستگاه‌های نو مثل فریزر درب فرانسوی از فریزر‌های دیرین انرژی کمتری مصرف می‌نمایند. علتش خصوصیت‌هایی میباشد که سبب ساز صرفه‌جویی در مصرف انرژی و در فیض به کارگیری‌ی کمتر از برق می گردد. این سردخانه‌ها گزینه تأیید ستاره انرژی (Energy Star) می‌باشند ولی خواه ناخواه برق بیشتری از سبک‌های کوچک‌خیس مصرف می‌نمایند.
با هر مدل آشپزخانه‌ای مطلوب وجود نداردصحت دارد که در صورتی‌که آشپزخانه‌ی مدنی با هر سیرتکامل تعریفی از کلمه و واژه‌ی امروزی داشته باشید احتمالاً دلتان بخواهد یک کدام از این یخچال فریزر‌ها داشته باشید؛ ولی چنانچه ذوق شما تا این حد امروزی نباشد چه؟ در صورتی‌که مدل سنتی یا این که معاصر دوست داشته باشید چه؟ فریزر درب فرانسوی برای آشپزخانه‌ای به مدل سنتی مطلوب وجود ندارد. آشپزخانه‌های سنتی همگی زنده کردن مدل معمولی‌ی سال‌های قبلی و در عین هم اکنون مراقبت زیبایی و قابل استعمال بودن را می‌طلبند. همینطور آشپزخانه‌های سنتی بیشتر به بعد ها کوچک میل دارا هستند و در فیض یخچال فریزر درب فرانسوی عملاً تمام آشپزخانه را دربرخواهد گرفت.
کشوی یخچال زیرخریداری کردن یک مزیت معمولاً به معنای تلف کردن مزیتی دیگر میباشد. مطمئنم این آیتم را در فهرست مزایای این نوع فریزر هم چشم‌اید و این موضوع دلیلی دارااست. یخچال کشویی زیر از متعلقات فوق‌العاده‌ی یخچال فریزر‌های امروزی میباشد چون شما‌را توانمند می‌سازد تروتمیز و منظم‌خیس باشید البته بسیار فضای فشرده‌ای در مشت شما قرار می دهد. فریز ساید یخچال فریزر بسیار بزرگتری داراست که برای دسترسی به آن نیازی به خم شدن وجود ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد