مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

علت یخ زدن لوله های پشت یخچال فریزر و راهکارهای آن


یخچال یکی‌از وسایل بسیار حیاتی در منزل های ماست که فساد و بروز خلل در آن می‌تواند نمایندگی یخچال پارس در مشهد  دردسرهای بخش اعظمی را به وجود آورد. یکی‌از مشکلاتی که بعضا از اشخاص با آن رو به رو می گردند، برفک زدن و یخ زدن لوله های پشت یخچال فریزر میباشد. درین نوشته ی علمی قصد داریم درباره با انگیزه یخ زدن لوله پشت سردخانه و راهکارهای مو جود برای رفع خلل و دوری از برفک زدن و یخ زدن پشت فریزر سخن کنیم.

در شرایطی‌که که با خلل برفک زدن فریزر و یخ زدن باطن آن مواجه گردیده اید، به نوشته ی علمی منحصر کاراباما درین خصوص رجوع کنید. همینطور برای ارتقاء داده ها و یاری به شما در شکل بروز ایراد یخ زدن مواد غذایی در سردخانه، نوشته ی علمی دیگری درج شده که مطالعه آن را نیز به شما سفارش میکنیم.

درین مقاله درباره با موردها پایین سخن خوا هیم کرد:

انگیزه یخ زدن لوله پشت سردخانه
انگیزه برفک زدن لوله های پشت یخچال فریزر
انگیزه یخ زدن اواپراتور یخچال فریزر
انگیزه یخ زدن لوله مسی پشت یخچال
یخ زدن لوله بازگشت کمپرسور سردخانه
انگیزه برفک زدن لوله رجوع و برگشت یخچال فریزر
در شرایطی‌که که هر کدام از موردها بالا را در فریزر خویش مشاهده نمودید، در آغاز با مطالعه بدون نقص این نوشته ی علمی به عیب یابی یخچال خویش پرداخته و بعد از آن راهکارهای نقل شده را دنبال کنید. در صورتی‌که که تجربه و تخصص موردنیاز را ندارید و یا این که راهکار برطرف نمودن ایراد تخصصی و فنی میباشد، سفارش اکید ما به به کار گیری از تعمیرکار حرفه ای مارک دستگاه تان برای تعمیرات سردخانه میباشد، تا از تشدید نقص‌ و خسارات بیشتر خودداری خواهد شد.

دقت:

مارک سردخانه شما در بروز ایراد برفک زدن لوله های پشت فریزر دخالتی ندارد. به ذکر دیگر، مطالب مو جود در‌این نوشته‌علمی می‌تواند در یافتن انگیزه یخ زدن لوله پشت سردخانه سامسونگ، ال جی، الکترواستیل، هیمالیا، دوو، امرسان و… گزینه استعمال قرار بگیرد.

در صورتیکه جهت برطرف کردن نقص‌ سردخانه خویش به یاری تعمیرکار نیاز دارید، همین حال درخواست تعمیرات خویش را به طور آنلاین تصویب فرمایید تا متخصصان ماهر و مجرب کاراباما در سریعترین فرصت ممکن، جهت هماهنگ شدن با شما تماس نتیجه ها فرمایند.

استان*

گوشی خویش را وارد نمائید*


متخصصان باتجربهگارانتی خدماتسرعت در ارائه خدماتهزینه های منصفانه

انگیزه برفک زدن و یخ زدن پشت یخچال فریزر و راه حل رفع آن
کلاً، ادله تشکیل برفک به عکس العمل هوای خنک با هوای گرم یا این که مرطوب مربوط میباشد که در نقطه واکنش بر روی سطح متبوع، به صورت نمونه لوله های پشت فریزر یا این که لوله خروجی کمپرسور باعث به تشکیل برفک می گردد. لوله های پشت یخچال فریزر را معمولا در قسمت یخچال قرار میدهند که توسط یک کاغذ در پشت دیوار یخچال فریزر قرار می‌گیرد. این لوله ها به عبارتی لوله های اواپراتور یا این که کویل های اواپراتور یا این که خنک کننده یخچال فریزر میباشند که منجر سرمایش به وجود آمده در درون فریزر میباشند. انگیزه یخ زدن لوله پشت سردخانه یا این که انگیزه یخ زدن اواپراتور سردخانه به یک‌سری دلیل بستگی داراست که در پی بیان گردد.

برای رفع برفک و یخ زدن پشت یخچال فریزر، دستگاه را از برق بکشید و درب آن را گشوده بگذارید. آن گاه به یاری آب گرم و سشوار به ذوب شدن سریعتر برفک ها و یخ ها یاری نمائید. از به کار گیری از وسایل نوک تیز و ضربه زدن به عده های برفک و یخ بپرهیزید.



انگیزه یخ زدن اواپراتور سردخانه
یکی متداول ترین اشتباهات فریزر، یخ زدن لوله اواپراتور سردخانه میباشد. لوله های اواپراتور معمولا در پشت قسمت یخچال قرار دارا‌هستند جایی که معمولا برفک زدن و یخ زدن باطن فریزر در آن حادثه می افتد. این لوله ها دربردارنده گاز یخچال فریزر بوده و سرمایش نتیجه ها از یخچال فریزر به آنان مربوط میباشد. در حین سیکل سرمایشی فریزر، رطوبت هوا با میعان و یخ زدن به برفک تبدیل گردیده و به لوله های اواپراتور می چسبد. سردخانه می بایست توسط سیکل دیفراست یا این که سیستم یخ زدایی، این تجمیع برفک بر روی لوله های اواپراتور را ذوب کند تا از یخ زدن اواپراتور فریزر پرهیز کند. لذا می اقتدار انگیزه یخ زدن لوله های اواپراتور سردخانه یا این که انگیزه برفک زدن یا این که یخ زدن لوله های پشت فریزر را در فساد یکی‌از اجزای سیستم دیفراست یخچال فریزر (سیستم برفک زدایی) دانست.

علاوه بر این، یکی از دیگر از عارضه ها تشکیل برفک بر روی لوله های پشت فریزر، به وجود نشتی کوچکی درین لوله ها و درنتیجه خروج مبرد مربوط میباشد. در‌این وضعیت با دقت به دمای بسیار ذیل و اختلافات فشار گاز با هوای این حیطه، برفک زدن و یخ زدن لوله مسی پشت فریزر بسیار سریع حادثه می افتد. درباره با انگیزه نشت گاز فریزر در کاراباما بیشتر بخوانید.

همینطور موردها ذیل در انگیزه یخ زدن و برفک زدن لوله های پشت فریزر موثرند که بایستی مدنظر باشند:

1- گشوده و بسته نمودن زیاد درب یخچال فریزر: این گزینه منجر ورود وسعت متعددی از هوای گرم و درنتیجه تشکیل برفک می گردد.

2- فساد لاستیک درب و شل و ول شدگی یا این که پاره شدن آن در بعضا نقاط: در‌این موقعیت هوای گرم به راحتی به درون سردخانه ورود می نماید که بایستی مطلقا به تامل بده بستان لاستیک درب فریزر خویش باشید.

3- بسته نشدن درب یخچال فریزر کاملا و کیپ نشدن درب

4- تهیه نبودن دما و قرار داشتن آن روی مقادیر خیلی معدود

5- فساد ترموستات فریزر

مطالب پیشنهادی کاراباما:

شیوه تهیه و تنظیم دمای سردخانه
انگیزه بسته نشدن درب سردخانه
انگیزه برفک زدن لوله های پشت سردخانه و راه‌حل رفع آن
همان طور که اشاره شد، فساد یکی اجزای سیستم دیفراست که وظیفه ذوب کردن برفک و یخ روی لوله های اواپراتور فریزر را برعهده دارااست، می‌تواند انگیزه باشد. بعضی وقتها یخ زدن پشت یخچال فریزر به حدی شدید میشود که عبور جریان هوا را مسدود می نماید و موجب میگردد سردخانه به صورت کلی خنک سازی را نیز متوقف کند. درین ارتباط می‌توانید در نوشته ی علمی انگیزه سرد نکردن فریزر بیشتر بخوانید. البته فساد اجزای سیستم دیفراست یا این که برفک زدایی دربرگیرنده موردها پایین میباشد:

فساد هیتر دیفراست:

هیتر دیفراست وظیفه ذوب برفک های درست شده بر روی لوله های اواپراتور در پشت سردخانه را دارااست. در‌صورتی‌که این هیتر در عمل خویش مبتلا مشکل خواهد شد، برفک های ساخته شده تجمع یافته و از گردش هوا خودداری می نمایند. در اکثر مواقع انگیزه یخ زدن لوله پشت فریزر به فساد همین قطعه مربوط میباشد.

فساد زمان‌سنج دیفراست:

در همه فریزر های فارغ از برفک، یک سیستم دیفراست یا این که یخ زدایی وجود دارااست که سیکل های سرمایش و دیفراست را در اختیار گرفتن می نماید. زمانسنج دیفراست یک کدام از اجزاء این سیستم میباشد که فریزر را در بین دو موقعیت سرمایش و دیفراست در اختیار گرفتن می نماید. در شکل فساد این زمان سنج و توقف آن در موقعیت سرمایشی، برفک زدن و یخ زدن لوله های پشت یخچال فریزر حادثه می افتد.

گونه های از ترموستات:

هیتر دیفراست به ترموستات فریزر متصل میباشد. درواقع پایه عمل به این سیرتکامل میباشد که ترموستات با تشخیص دمای لوله های اواپراتور در پشت یخچال فریزر، به هیتر دیفراست پیغام شروع میدهد. هنگامی که سردخانه به دمای تظیم گردیده می‌رسد، هیتر دیفراست امر را از ترموستات گرفته و آغاز به عمل نموده و برفک ها را بر روی لوله ها ذوب می نماید. در حالتی که ترموستات معیوب باشد، قوی به تشخیص دمای لوله ها نخواهد بود و درنتیجه هیتر هیچگاه شروع نخواهد زد. متعاقبا بعد از مدتی برفک ها دشوار گردیده و انگیزه یخ زدن لوله رجوع سردخانه می‌شوند و همینطور فریزر دیگر قوی به سرد سازی و خنک کردن نیز نخواهد بود.

انگیزه برفک زدن لوله رجوع و برگشت یخچال فریزر
همانگونه که گفته شد، یک کدام از علل برفک زدن و یخ زدن لوله رجوع و برگشت فریزر به فساد ترموستات مربوط می گردد. انگیزه دیگر این نقص‌ به جایگیری خطا لوله بلو برمی شود. این لوله بایستی به خیر و خوبی به اواپراتور مماس گردد. همینطور زیاد بودن گاز سردخانه نیز میتواند انگیزه برفک زدن لوله رجوع سردخانه باشد.

درین نوشته ی علمی در امر انگیزه برفک زدن لوله های پشت سردخانه و یخ زدن آن‌ها کلام کردیم. همینطور اشاره شد که انگیزه یخ زدن لوله های پشت فریزر در برندهای گوناگون فریزر یکسان میباشد. در صورتی‌که که همچنان این اختلال در یخچال شما وجود دارااست، بهتر میباشد از یک تعمیرکار حرفه ای برای رفع آن امداد بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد