مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

خرابی کلید درب یخچال

آلوده و کثیف شدن آبسردکنآلوده و کثیف شدن آبسردکن یک دیگر از عوارض فعالیت نکردن آبسردکن یخچال فریزر میباشد. اما این قضیه بیشتر در خروج آب از آبسردکن تاثیر داراست و بازدارنده خروج آب از آبسردکن می شود. نمایندگی یخچال پارس در مشهد  در‌این مواقع بهتر میباشد که محیط آبسردکن را از سردخانه غیروابسته کرده و مبادرت به شستشوی آن نمائید. در صورتیکه که به بازه زمان بر مبادرت به شستشوی محیط نکنید، این احتمال وجود داراست که تجمع املاح منجر بسته شدن خروجی و بیرون نشدن آب گردیده باشد و در شرایطی‌که هم که آب بیرون خواهد شد مزه و بوی آن تغییر‌و تحول می‌نماید و سبب ساز میگردد که شما دیگر از آبسردکن استعمال نکنید. در کل بهتر میباشد که محیط آبسردکن را هر ۲ الی ۳ ماه منزه فرمائید.در حالتی که فریزر دوقلو سبک bnf-bnr  برفاب را تنظیم نموده اید قطعا ابسرد کن آن را پاک فرمایید.
بیشتر بخوانید:  مکان مطلوب یخچال فریزر در آشپزخانه | نکات اصلی محافظت از سردخانه

نکاتی برای مراقبت از سردخانه و آبسردکنمحافظت از یخچال فریزر و آبسردکن آن اصولی و شرایطی داراست که در شکل رعایت آنان مشکلی برای فریزر شما پیش نمی‌آید. ولی بعضی از مشکلاتی که برای فریزر و آبسردکن ساخت و ساز می‌گردد حتی با رعایت این اصول نیز ساخت‌و‌ساز می شود. در پی نکاتی را به شما میگوییم که به کارگیری از آنها به فریزر شما امداد می‌نماید.
تلاش فرمائید که دمای فریزر خویش در مرتبه‌ای قابل قبولی نگهدارید که به سردخانه جراحت نزنددر شرایطی‌که که محیط فریزر خویش پاک کردید، از اتصال و جایگذاری آن اعتقادوباور نتیجه ها فرماییدبهتر میباشد که غربال را در مقطع کمتر از ۶ ماه عوض نمائید تا جلوی ورود املاح را به آبسردکن بگیریدتلاش فرمائید که محیط آبسردکن را بدون نقص لبریز نکنید تا فضای کافی برای ورود و خروج هوا وجود داشته باشد و آب در لوله‌ها یخ نزنداز ریختن شربت و مواد شیرین در آبسردکن دوری کنید، چون این قابلیت و امکان وجود دارااست که شیرینی آن ها ته‌نشین گردد و خروجی آبسردکن را مسدود نمایددر صورتی قطعه‌ای در سردخانه شما حاد شد، عملکرد فرمائید که سریعا آن را تعمیر فرمائید تا یخچال فریزر به خیر و خوبی فعالیت نماید و هزینه‌های جانبی برای شما ساخت نشودبهتر میباشد که در حین سفر، یخچال فریزر مواد فاسد شدنی را از سردخانه بیرون کرده و آن را از برق بکشید تا هم از مصرف انرژی و هم از حاد شدن فریزر دوری فرمائیددر شرایطی‌که قطعه‌ای از فریزر شما حاد شد کارایی نمایید که خودسرانه و فارغ از داشتن داده ها دست به تعمیر آن قطعه نزنید. درصورتی که که خودسرانه دست به تعمیر بزنید، ممکن میباشد که قطعات دیگر را نیز حاد نمایید و هزینه متعددی را برای تعمیر فریزر محتمل گردیدکلام آخریدرین مقاله از مقاله‌ها آموزشی مارک اسباب خانگی برفاب با شما یوزرها گرامی یار بودیم و علل فعالیت نکردن آبسردکن فریزر را به شما معرفی کردیم. در‌این موقعیت اقتصادی عملکرد فرمائید که بیشتر از پیش از فریزر خویش حفظ نمائید تا ناچار به پرداخت هزینه برای تعمیر آن نشوید. با نکاتی که به شما گفتیم به آسانی میتوانید از وخیم شدن سردخانه خویش دوری نمائید. در حالتی‌که که فریزر شما وخیم شد، بهتر میباشد که به یک تعمیرکار خوب رجوع‌نمایید تا یخچال فریزر شمارا به خیر و خوبی تعمیر نماید و دیگر حاد نشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد