مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مرجع تخصصی مقالات آشنایی با لوازم خانگی و یخچال

استفاده درست از لوازم خانگی به خصوص یخچال دارای اهمیت خاصی است که باید به آن توجه ویژه کرد

مهم ترین اصول مراقبت از یخچال و فریزر


سردخانه از کاربردی ترین وسایل در آشپزخانه میباشد که برای محافظت مواد غذایی از آن استعمال می‌گردد .  نمایندگی یخچال پارس در مشهد  برای زمانبر شدن قدمت این وسیله اساسی در منزل می بایست نکاتی را رعایت کنیم چون در صورتی‌که حفظ های مورد نیاز برای این وسیله اعمال نشود هزینه متعددی را برای تعمیر و خرید مجدد آن می بایست بپردازیم . درین نصیب از نکات منزل داری نمناک ، با مهمترین اصول محافظت از یخچال فریزر و سردخانه آشنا گردید و قدمت این وسایل خویش را بالا ببرید.

برای نگهداری بهتر از فریزر و یخچال فریزر چه کنیم
نظافت کردن سردخانه و یخچال فریزر

شیوه اصولی نگهداری و پاک کردن سردخانه و سردخانه

1. کویل های کندانسور را دو توشه در سال منزه فرمایید:

از خودکار گیسو درشت به کارگیری نمائید ؛ کویل های کندانسور مسئول حذف گرما از سردخانه و سردخانه می‌باشند. آن‌ها تعالی می باشند، مانند کویل های رادیاتور بنا شده در پشت و یا این که در ذیل واحد. زمانی که گرد و غبار و کثافت به کویل چسبیده میباشد، برای فریزر و سردخانه حذف گرما طاقت فرسا خیس میشود در فیض مصرف انرژی ارتقا پیدا می نماید. سوای نظافت کردن منظم، میتواند به اشتباهات و تعمیرات لوکس سبب گردد ؛ با به کار گیری از این مداد گیسو درشت به راحتی و سهل کویل ها را پاک نمائید و برای این عمل شیوه نامه های مرتبط با آن را برای فریزر خویش دنبال فرمایید.

2. پاک کردن و ردوبدل واشر:

واشر مهر و موم لاستیکی میباشد که خارج درب سردخانه و سردخانه میباشد و این نصیب غالبا نادیده گرفته می‌گردد که فعالیت اصلی در از در بین بردن هوای گرم را داراست.آن را به صورت عصر ای با یک منزه کننده مانند اسپری غلیظ گردیده گوگان پاک فرمایید.با سپری شد مجال، واشرهای دیگر پوشانده می گردند و دیگر مهر و موم نمی‌کنند و سردخانه و یخچال ها کارآیی خویش را از دست میدهند. گفته میشود گردیده که واشرها پس از یک‌سری سال ضعیف، شل و ول و پاره می شوندو وقتی که‌این رخداد می افتد، هوای گرم وارد یخچال فریزر و یخچال می‌گردد و سبب می‌گردد که گرما از در بین نرود این بدان مفهوم میباشد که مصرف انرژی و صورتحساب برای شما بیشتر می‌گردد ؛ خوشبختانه، واشر ارزان ارزش میباشد و معمولا بده بستان آن بسیار سهل و آسان است.

طریق حفظ یخچال فریزر و یخچال فریزر

طرز نگهداری و مراقبت یخچال فریزر و سردخانه
3. یخ زدگی:

از در میان بردن یخ سردخانه فریزها به طور دستی:

وقتی که یخ در دیواره های داخلی یخچال فریزر به ضخامت یک و نیم اینچ (یا این که یه خرده بیشتر از یک سانتی متر) انباشته میشود ، طعام را از فریزر / یخچال فریزر خارج بیاورید، ترموستات را بی صدا فرمائید یا این که دستگاه را از برق مستقل نمائید و اذن دهید مجموع یخ ها ذوب خواهد شد.وقتی که یخ کاملا ذوب شد، دستگاه را به برق بزنید، چشم به راه بمانید تا به دمای خویش رسد و خوراک را باطن بگذارید.یخچال فریزر و سردخانه خویش را یخ زدایی فرمایید در‌صورتی‌که فریزر و سردخانه یخ زدایی خود کار داراست، نیازی به جاری ساختن این عمل ندارید ؛ هر شش عدد هشت ساعت، فریزر یه خرده سرد می گردد تا ذوب شدن یخ زدگی روی کویل ها را خنثی نماید در سود سردخانه آب میدهد.

اگرچه آب تبخیر می‌گردد، موردنیاز میباشد که به صورت منظم کاسه را برای خودداری از رایحه و پرورش باکتری ها منزه نمایید و برای نظافت کردن آن از آب گرم و مقدار پاره ای ماده شوینده به کارگیری نمائید. کتابچه راهنمای دستور کار های خاص مرتبط با این ارائه شد‌ه‌است، البته در بیشتر سبک ها، با غیر وابسته کردن کوره زیر و کشیدن کاسه، میتوانید به کاسه دسترسی پیدا نمایید.

4. باطن سردخانه را منزه فرمایید:

سردخانه را هفتگی منزه فرمایید، از پارچه ای که با آب گرم تر نموده اید، برای تزکیه و حذف چرک آلود ها و تزکیه از قفسه ها و دیوارها به کار گیری فرمایید. تمیزکننده عمل را معمولی خیس می نماید و لکه ها و کرم های چسبنده را فارغ از چربی متعددی از در میان میبرد ؛ شما همینطور میتوانید از این منزه کننده برای درب و دستگیره به کارگیری فرمایید.از ظروف محفوظ هوا برای حذف رایحه و نگه داشتن وقتگیر برهه زمانی خوراک استعمال نمایید.

درصورتی که یک مورد ضعیف بسته بندی گردیده (یعنی انیمیشن میوه) یا این که به احتمال زیاد یک نشتی (یعنی گوشت یخ زده)دارااست، پیش از ذخیره آن روی یک پیش دستی قرار دهید.

محافظت یخچال فریزر

دانستنیهای یخچالی و مراقبت مواد غذایی در آن
برای محل های فولادی ضد زنگ:

این محلول پاک کردن و این دستمال اختصاصی برای حذف علائم کثیفی و اثر انگشت در یخچال فریزر و یخچال فولادی ضد زنگ پباده سازی شد‌ه‌است.در طول پاک کردن، بهتر میباشد \"رنگ\" یا این که الگوی فولادی ضد زنگ را دنبال فرمایید.

5. گندزایی کردن:

یخچال فریزر و یخچال را گندزایی نمائید ؛ بوها را با یک ضدعفونی کننده که منحصر به فرد یخچال فریزر پباده سازی گردیده است، حذف نمایید. طبق گفته تولید کننده، این ماده ضدعفونی کننده تا 50 برابر موثرتر از نوشابه برای حذف بوی مواد غذایی میباشد.

6. دستگاه یخ ساز یا این که تصفیه آب را بده بستان نمائید:

غربال آب یخچال فریزر را ردوبدل فرمایید ؛ غربال تصفیه آب را دست‌کم هر شش ماه می بایست بده بستان نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد